tisdag, april 17, 2007

Gosh jag är vuxen nu

Jag har haft ordentligt hektiska och långa dagar med svennarna och en av dem satte sig enligt schemat på planet tillbaka hem idag. Jag fattar ju att de vill ha ut mesta möjliga av sin vistelse här men samtidigt så känns det ändå lite småjobbigt att behöva tokjobba såhär i omgångar.

Hur som helst så ska jag ta med mig ”I” till Olive ikväll då vi ska möta "U" och "D" för en sista middag innan "D" åker tillbaka till London.

Det blir nog riktigt trevligt.

Nej jag har inte släppt ”N” helt, och ja det börjar bli lite krystat nu då ”I” och jag kommer närmare och närmare varandra samtidigt som jag känner att ett möte mellan dem i min närvaro skulle vara riktigt krystat och inte alls till min favör.

Jag måste nog släppa ”N” nu, jag vill ju egentligen inte ha henne längre.

UPDATE: Jag tog en paus i skrivandet och ringde ”N”. Tanken var att jag skulle träffat henne idag men jag skyllde löjligt nog på att jag fastnat på kontoret.

Jag förklarade.

Det var på tiden, för bövelen!

I'm a grown up.