torsdag, april 05, 2007

Ista

Jag var på ett förbannat trevligt hotell igår som heter Ista och som ligger precis sådär lite till höger när jag svänger in mot ”MG Road” på väg till jobbet.

Jäklar vad fräscht det var, ett sånt där riktigt findesignat schabrak med piffig utomhusrestaurang och lounge på fjärde våningen så att det skönbrisade en rakt i ansiktet. Skulle man gått och blivit lite överförfriskad så var det bara till att kliva rakt ner i takpoolen och guppa runt lite.

Well där satt jag hur som helst med ”I” och smaskade finmiddag och drack en flaska rött.

Väldigt trevligt

Sådär halvvuxet på ett bra sätt.

http://www.istahotels.com/

4 Comments:

Blogger Chris said...

blir du kvar förevigt?

1:59 em  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Det låter så trevligt och behagligt att ha ngn kär person att hänga runt med. Man kanske skulle ta sig i kragen själv?
Haha, ha det så bra där, Räven!

11:32 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

christina: Chansen att jag skulle bli kvar i Indien för evigt är troligtvis mindre än vad det är att vinna på Lotto men man vet ju aldrig, chansen finns ju där även om den är så minimal att den i en större helhet borde räknas som försumbar...

blygisen: Visst är det behagligt men det ställer ju till vissa problem också. Man vill ju inte lura in folk i saker som kanske inte riktigt finns.

6:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Ista är grymt trevligt. Jag blev inhyst där i Augusti i fjol (då jag f.ö. första gången hittade din blog), men då var typ halva hotellet klart.

2-3 våningar rum, lobby och restaurang bara. (tog hissen högst upp för att reka och höll på att ramla ner genom ett hål i golvet/taket ;) )

3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home