måndag, april 09, 2007

Energierna tillbaka på plus

Jag tror min karma är helt okej nu även om vissa av helgens bravader troligtvis mörkar den lite i kanten. Den här helgen har varit roligt positiv och jag har i stort sett hängt med ”I” hela tiden. Det har varit lite fester, lite middagar och lite sköna drink-kvällar. Fredagen var ju en extra ledig dag (good friday) så det har till fullo kännts som en väldigt energigivande helg där man ätit gott, haft kul, sovit ut och laddat fullt inför arbetsveckan.

Jo det var ju en sak till också.

Min yppiga 23-åring är tillbaka.

Den där snubben som hon skulle gift sig med var tydligen för jobbig och det där med hemliga visiter hos mig gav tydligen mersmak. Hur som helst, två timmar på söndagen gick i hennes tecken och hmm jag vet inte riktigt hur det gick till men det kändes sådääär. Visst är hon en virrig indier i en gudinnas kropp så rolighetsfaktorn är ganska stor men jag ska nog dra ner lite på de där fasonerna och köra ett ”I”-race till fullo.

Alltså på riktigt.

No more drama.

Starting now.

5 Comments:

Blogger Blygisens betraktelser said...

Det låter vettigt, moget.

Jag kollade länken till Ista, det är ett ställe jag skulle hänga på om jag vore där nere, tror jag.

12:51 em  
Anonymous Anonym said...

Haha - du får en stackars liten tjej att få mersmak för det roliga så pass att hon dumpar sin blivande man, och sen tröttnar du. Livet leker, för alla utom henne :-)

2:39 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Blygisen: ja det är riktigt trevligt, dit ska jag tillbaka snart snart snart...

Karolina: Ääääääsch hon överlever ska du se. Hon är ju banne mig riktigt snygg och tät som ett troll så det där med att hitta en vettig karl att gifta sig med fixar hon (eller hennes far) utan problem.

Trust me.

2:49 em  
Anonymous Anonym said...

Låter vetigt att konsolidera på tjejfronten!

Hur gick det fö. med investeringarna i de lokala (aktie)marknaderna? Här är OMX tillbaks på toppen och skumpa-bempa sitter häktad!

4:52 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

tjocke konsulten: Investeringarna går bra men jag håller lite på några av dem tills om en vecka eller två. Måste sätta lite framtid innan jag går "all in".

6:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home