tisdag, april 03, 2007

"I" still like Räven

Okej visst var helgen ett mörkt hål av motgångar men efter måndagens fokus på "att vara snäll” så har lite av energierna återställts. Jo visst är mina plastkort fortfarande borta men om jag ska vara ärlig så behöver jag dem inte direkt, alla känner mig på Athena och om jag fastnar i polisens grepp så kan jag alltid visa mitt svenska körkort.

Att jag tappade en av mina tightaste damer är ju såklart fortfarande ett tråkigt moment men då jag faktiskt klurade tillbaka ”I” under gårdagskvällen och det faktiskt dessutom känns som vi tar ytterligare ett steg mot varandra så känns det ändå som en seger.

Jag ska nöja mig med en dam ett tag framöver.

Känns så nu i alla fall.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heja heja heja!!

9:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Du är ju värre än vad "Bengt the Player" var i E-tuna på den tiden det begav sig! =) Hoppas du får lite love nu, för vi som känner dig vet ju att du är en snäll kille innerst inne.
Du skulle förresten varit med på Let's Dance-efterfesten på Berns i fredags. Jag och Bea Burdus var där och visade var skåpet skulle stå. Jag blev halvt utkastad för att jag var för full och Bea spydde ner hela badkaret när vi kom hem. Like good old times! kram Fjonki

12:40 em  
Blogger Östermalmsräven said...

siggy: Ja jo, tack.

anonym Fjonki: Jag har tappat körkortet igen! Fatta nu är jag dubbelt värre än vad jag trackat dig för... Jo klart jag är snäll innerst inne, det vore jobbigt att gå runt och vara ond hela tiden :-)

Skönt att ni representerar fjortis style på stockholmsfesterna, snart kommer jag nog över till Svedala och bjuder upp till dans. Det börjar ju bli fint väder nu har jag hört...

6:28 fm  
Anonymous Anonym said...

ja, att bolla flera damer (snokar, varuvill) kostar sin karma, fick jag också erfara på tricken imorse. jesus. en åt gången känns utmärkt.

löv.

8:02 em  
Blogger Östermalmsräven said...

christina: word.

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home