onsdag, april 11, 2007

"I" och hennes märkligheter

“I” tog med mig till Royal Afghan och även om maten var av ganska vanlig tandori-karraktär så var stället faktiskt riktigt gött då det ligger precis vid poolen hos Windsor Manor (Sheraton hotell). Vi åt gott samt pratade framtid och någonstans där så slog det mig att det aldrig någonsin kommer att bli ”vi” på riktigt. Hennes mål är typ att dra sig tillbaka från att vara storfräsarkonsult till att bli go liten hemmafru (American style) som tar hand om barnen och planerar semestrar och hmmm jag har nog aldrig gillat sånt. Jag tycker att det känns lite märkligt på något sätt.

Hur som helst så var hon ändå riktigt bedårande i en fin liten sommarklänning så på något sätt fokuserade jag inte så mycket mer kring vår diskussion.

Det är en till grej som är lite märklig och det är hennes sovvanor.

Hon gullar med mig i sömnen!

Först så tänkte jag inte så mycket på det, ja ni vet man sover över på helgerna och då är man ju ändå vaken hela natten typ. Men igår slog det mig att hon är lite av en sömngångare. Var tionde minut rullar hon över till mig och ska kramas, fram och tillbaka typ hela natten. Roligast i natt var dock när hon rullade fel håll en gång och hamnade på golvet.

Herre jösses säger jag bara.

I sure know how to pick them.

6 Comments:

Blogger henover said...

Hemmafru... Det skulle ju vara ett straff. Tortyr. Huuu.

2:11 em  
Blogger Östermalmsräven said...

malin: jo jag tycker nog det jag med, men hon tycker att hon jobbat i så många länder och på så många olika bolag så att hon kan dra sig tillbaka och bli husmor utan att känna att hon missar något. Snarare vinner...

Hmm I don't know.

11:01 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

"I sure know how to pick them" ...hahahaha! Skönt förhållningssätt, Räven!

12:32 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blygisen: ja vad ska man säga, man kan inte annat än att skratta.

7:41 fm  
Anonymous Anonym said...

jag älskar när du berättar om "I". Det är kul att följa händelseförloppet, så att säga.

6:43 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ava: Jo det är kul att dela med sig och när det gäller konstigheter så är ju det oftast så att ju märkligare desto roligare hahaha...

9:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home