måndag, april 23, 2007

Nytt är bra

Det känns som att det gick ganska fort, inte var meningen, men på något sätt så känns det även ganska bra. ”I” är min flickvän nu, punkt slut.

Jag gillar henne och man kan ju undra var det slutar eftersom varken jag eller hon har som mål att hänga kvar i Bangalore alltför länge. ”I” vill nog tillbaka till New York och jag till Europa så hmmm det här blir kanske som när allt gick åt pipan med ”H” eller så blir det något helt annat.

Vem vet egentligen?

Jag har förresten en ny mobbe nu, O2 XDA Atom Exec., ett riktigt litet krutpaket för 6 lopp.

One hell of a cellphone.

5 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Lycka till med flickvännen! De är ju faktiskt bra att ha titt som tätt ;)

8:38 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Tack, jo absolut.

4:24 em  
Blogger Ms.Take said...

Såsomvarande en osedvanligt lycklig singel samt en prylbög av rang så är jag nog mer avis på telefon =)

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

Är det en HTC i botten eller? 3G/HSDPA? 3G data är beroende-framkallande,när man en gång testat vill man aldrig vara utan det.

10:38 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Ms Take: Tjaa vad ska man säga, en pryl är ju åtminstonne mer beständig :-)

Den tjocke konsulten: När det gäller vad som ligger i botten så har jag ingen koll för jag kör mest på mitt W-LAN här på kontoret och kopplar W-LAN när jag surrar runt på stan också så visst går det undan...

6:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home