torsdag, april 19, 2007

Are you mad honey?

Jag körde ut till Grasshopper igår med Ila och hur man än vrider och vänder på det så är Ila rolig att hänga med och Grasshopper som restaurang är faktiskt riktigt cool. Vi käkade deras 7 rätters (default menu som man måste boka 2-3 dagar innan) och drack en flaska Grovers innan vi begav oss tillbaka hem till civilisationen.

Vet inte om det var regnet som drog över staden igårnatt men Ila sussade till i bilen och när vi kom hem till henne så slocknade jag också som ett litet barn. Jag vet inte om det var så att det var avsaknaden av gullegull (vi somnade ju bara) igårnatt som gjorde att jag fick ett märkligt sms nyss.

Ila undrar om jag är arg på henne.

Hon är allt söt ibland.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

'Mad' kan ju visserligen misstolkas.

11:28 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Jo jag tror hon använde sig av "angry" faktiskt, "mad" kände jag nog mest att hon var själv... Alltså jag tycket hon var "mad" som trodde at jag var "angry" på henne.

Hmm jo lite kryptisk är jag nog.

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home