måndag, mars 26, 2007

Smält glass

Fredagsfestandet tog upp god fart när jag väl kom igång, tanken var ju som sagt att ”ta det lite lugnt” och få bort sjukheten men när man väl sitter där med ett gäng som inte har annan fokus än just partaj så är det svårt att inte dras med. Hur som helst så var kvällen på Athena riktigt bra och jag stupade inte in hos ”I” förrän morgonkvisten. ”I” är tyvärr en morgonmänniska så kring niosnåret så var hon uppe och städade bland smält glass och förfestflaskor.

Lördagen blev desto lugnare, eller ja det började lugnare då vi åkte ut på vischan till en privat anordnad storfest ute på ”SRI Krishnas summer house farm”, ett stort jäkla ställe med pool, dansgolv, bar uppe i ett högt torn och ja hela paketet. Jag fick känslan av att någon hade som mål att anordna fester när de byggde det här stället... Det enda problemet var egentligen att det kom så mycket folk att drinkarna tog slut och även om festen var tänkt som en ”all nighter” så började vi att dra oss hemåt strax efter tre på morgonen.

Söndag blev pool och SPA på Leela. De hade lyckats fucka upp stora poolen och gjort den helt grön så det slutade med att vi mest bubblade och hängde i steam saunan.

Igår natt var det smirnoff-partaj på Club 9, men jag var hemma i tid så inget grus i ögonen.

Jobba, jobba, jobba.

Fokus.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad hände med titeln på det här inlägget?

5:41 em  
Blogger Blancaflor said...

Jag veeeet! Det är omöjligt att ta det lugnt i vissa sällskap...

"Jag skall bara ta EN drink..."

8:41 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Anonymous: Jag skrev först en titel sedan skrev jag inlägget och sedan publicerade jag och gick på möte. När jag kom tillbaka slog det mig att det var mis-match hahaha.

blancaflor: Jo visst är det så, vissa sällskap är hopplösa. Svårt att inte dras med, enda alternativet är typ att gå hem och det vill man ju inte...

6:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home