tisdag, mars 27, 2007

Home delivery

Jag fick på ett ganska märkligt sätt tillbaka mitt körkort igår, jag vet inte om ni minns hur jag blev av med det men för er oinvigda så kan ni ju ta igen läsningen här.

Hur som helst så klev det in en polis på vårt kontor och undrade om mannen på kortet han höll i handen jobbade här. Han drog slutsatsen att han strulat till det lite, det var hans fel, han hade liksom glömt att ge tillbaka körkortet efter det att ”jag fullföljt alla test” och bad om ursäkt samt sa att det lätt blir lite kaotiskt när de stoppar så mycket folk på en gång.

Ja vad ska man säga?

Suck.

Only in India.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hörrö! Du har inte kommenterat mitt lilla inlägg om det här tidigare. Jag kommer minsann ihåg hur du hånade mig när jag söp bort mitt körkort på Rolling Rock, eller Harrys pub, eller vad fan det nu hette. Nu har du gjort samma sak – det här ska jag minsann aldrig glömma! När kommer du hem då så att vi får fira att du fyller 30? Kram Sonki

1:08 em  
Blogger ettett2 said...

Hahaha, du är fan i mig "above the law", typ som MC Hammer, "can´t touch this".

11:08 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Fjonki: Hm jag vet inte riktigt om vi kan jämnföra incidenter men okej, lite knivhugg i ryggen ska jag nog allt ha. Fasen nu fick jag en flash back från när du struttar runt i den där långa dunjackan, är jäkligt full och kollar i kors med ögonen. Those were the days hahaha...

ettett2: Nu när du tar upp det så är det banne mig inne med MC-Hammer byxor här nere. I vissa kretsar alltså. Ja å andra sidan så är ju ett lakan knutet som en byxkjol jäkligt inne bland gamla seniga indiengubbar också...

They're strange.

6:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home