torsdag, mars 22, 2007

Only in India

Sorry gott folk, mitt bloggande har gått i vågor och senaste dippen hade nog att göra med mina dagars fluensasnörvlande. Är man seg och trött så är man.

Jag var dock en kort sväng på blue bar igårkväll och för att göra en lång historia kort så fick jag nog världens märkligaste hugg! En 23-årig oskuld! Hahaha, only in India.. Visst är hon en riktig donna och hennes familj är tydligen kända som krösusar men ohhh my god efter gårdagens skuldgörande så smsar hon typ sju gånger i timmen.

En annan märklig incident (som skedde tidigare idag) var när jag fick sms "från S", men tydligen så var det en herre som hette "Roger" som norpat hennes telefon och som väldigt tydligt gjorde klart för mig att hon inte ville ha mer flirtande via sms.

Jag svarade: "Hi Roger, no worries, I was acting with the impression that she was single and that she liked it. I might have been incorrect in my assumptions"

S skrev nyss och bad om ursäkt för hennes pinsamma kompisar.

Jag svarade inte.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Imponerande engelskakunskaper för en man av din ålder..

"Hi Roger, no worries. I was acting UNDER the impression that she was single and that she liked it. I might (låter bättre med may) have been INCORRECT in my assumption"

4:29 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Aurora: jajaja, jag är invandrare. Vi pratar sådär...

5:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Låter som det kan bli någon form av fortsättning på "23 åringen".
Personligen hade jag varit jävligt nervös. Jag menar, det kanske finns en anledning till varför hon är/var oskuld..att hon dessutom har en familj som är krösusar och förmodligen har lite makt gör ju knappast saken bättre.
Hoppas det flyter på bra så att du slipper välja mellan giftermål/bli jagad ut ur landet.

Trevlig helg. När blir det utgång i Sthlm??
Må hväl

4:40 em  
Blogger Östermalmsräven said...

sonny: Jo det har blivit lite av en följetong men hmm det där med nervositeten har jag faktiskt inte tänkt på alls för jag hade ju såklart inte tänkt att "åka fast". Men jo visst, you've got a point.

Hahaha.

6:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home