fredag, mars 09, 2007

Sköööönt

Den här fredagen har jag nästan längtat till. Oftast ”händer” mina fredagar bara, jag liksom står där och så säger folk ”vad ska vi göra ikväll det är ju fredag?” och jag grimaserar mest och säger typ ”jaha just det fredag ja”.

Så är inte fallet idag.

This time har jag väntat och längtat till fredag och helgen. Det kan ha att göra med arbetsbelastningen just nu men det kan även ha att göra med ”I” och hennes kreativa och smånasty det-här-ska-vi-göra-i-helgen-sms.

Hahaha.

TGIF

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan, börjar känna mig smått mossig när jag läser om Rävens eskapader. Är "I" en av skönheterna nedan?

5:28 em  
Blogger LITTLE LUCY said...

Jag älskar din blogg! Och jag älskar Indien! Du känner inte att du är i behov av en praktikant? Jag kan koka kaffe!

9:08 em  
Blogger Östermalmsräven said...

X-pat KL: Nej jäklar jag har nog ingen bild uppe på I. Ska dunka upp en idag hade jag tänkt :-)

Susanna: Vi har faktiskt "coffee boys" vars enda uppgift är just att koka kaffe och servera folk hahaha. Så tyvärr.

5:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home