måndag, mars 05, 2007

TGIM

Jag får helt enkelt börja med att revidera förra inlägget då jag förutom nämnda ställen faktiskt tillbringade en kväll på ”NYX” då det var någon designer som hade modevisning och fest. Vi missade showen men dök upp sådär halvsent och hängde med damerna och sippade drinkar.

Helgen blev dock lite samma samma hur som helst då vi faktiskt var på ”Athena” fredagskvällen, hade sen frukost på ”Sunny’s” lördag morgon, “NYX” på lördagskvällen och brunshade på Citrus söndag morgon som sedan eskalerade iväg till fest på ”The Beach” och ”Fuga” + ”Club 9”.

Pust, ibland behöver man helg efter helgen.

Jag har köpt en sjukt lätt squash racket i carbon. Ligger så jäkla skönt i handen.









5 Comments:

Blogger ettett2 said...

En riktig idrottsman spolar kröken. Med andra ord, sälj racket för tusan! :)

3:02 em  
Blogger Maria Agrell, Barcelona said...

Nice lifestyle.

Som jag - fast för 10 år sedan - och tjej förstås.

7:39 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ettett2: Hmm jag har hört om studier där ett glas vin om dagen är bra för hjärtat? Selektiv informationsignorans är min melodi just nu hahahaha...

Maria: Jo det är klart att livet förändras i omgångar, och jag tror banne mig ditt liv i Barcelona ligger närmare mig än vad du anar. Vilken dag som helst dyker jag upp i Pedralbes och ska "settle down", bli vuxen, ha ungar och sånt skit :-)

Däremot så står jag lite fundersam inför om du var i Indien för 10 år sedan. Jag har lämnat östra nu sörrö hahaha.

6:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Ser ditt Wilson racket mot väggen.... mitt Kina-pajsar-värsting racket gick mitt av efter ett par timmas ohårt lirande. Fick därmed svar på min undran - Nej, Kina-prylar är inte "riktiga" prylar. (fast racket var ganska najs så länge det höll).

5:18 em  
Blogger Östermalmsräven said...

x-pat KL: Kinarack är sådääär, jag har hört många historier kring att de tappar spänsten ganska fort men att ta av det på mitten? Det låter ganska starkt gjort hahaha. Dunkade du det i backen?

5:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home