torsdag, mars 08, 2007

Swoosh!

Du jäklar vad den här veckan pinnat på i ilfart, swoosh så gick det från måndag till torsdag och mina blogginlägg, hmm ja låt mig säga att de inte direkt ligger inlagda på mina to-do-today-listor. Hur som helst så har det här varit en av de mest hektiska veckorna jag haft sen jag landade för nästan ett år sedan (i april har jag varit här i ett år gaaah!) då jag parallellt med mina vanliga sysslor driver utvecklingsprojekt mot en bank i Sverige.

Well well, egentligen är det inte så blodigt men det jobbigaste är nog att mina arbetsdagar sträcker sig från nio till nio och jag känner att jag ändå inte riktigt hunnit med allt som planerats när jag lämnar hahaha. Jag antar att det nog alltid varit så, man är nog aldrig riktigt nöjd.

Hur som helst så har jag dessutom hunnit med ett viktigt samtal med ett coolt bolag i Barcelona, en snabbvisit hos ”I” och en svängom med D och T på Blue bar.

Good work!

4 Comments:

Blogger henover said...

Är Barcelona nästa? Jobba inte ihjäl dig (eller ge allt nu och ta det lugnt sen, hehe) :)

2:02 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Jag har alltid pratat om Barcelona som den ultimata staden att bo i och hmm vem vet, det kanske är dags snart? I'm not so sure where I am heading...

Som vanligt

5:33 fm  
Blogger Maria Agrell, Barcelona said...

Aha Barca... jo, det är faktiskt riktigt nice här. Välkommen.

Och vet du va? I natt mötte jag R. Tänk, vad kul för en gammal dam som jag. Jag är så mallig.

12:07 em  
Blogger Östermalmsräven said...

maria: R? Min gamla Bangalore R? RN? Hmmm nu hänger jag nog inte med...

1:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home