tisdag, februari 27, 2007

Slinka in lite

Det blev inget S igår, jag drog med trainee-boy till Sunny’s istället och käkade ”Asian Style Sea Bass” och drack två glas Riesling. Alltså jag smsade ju såklart S men tydligen så blir hon kvar uppe i Goa till nästa vecka så det blir inget sådant leka av förrän då.

Ikväll vill D gå på Taika då det är hip-hop–kväll men jag vete tjyven om jag ska med. Måndag och tisdag är ju faktiskt våra vita dagar och ska vi börja tumma på tisdagarna också så slutar vi som risiga alkisar hela bunten. Myntets baksida är dock att några av hans ”prospects” ska dit och de har faktiskt några riktigt "tighta" kompisar.

Jag kanske bara slinker in en halvtimme och fokuserar på ren Red Bull, fruktjuice och några mocktails.

Ha!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Räven din lilla brat! Jag läste på din blogg att du sålde ut portföljen för en vecka sedan då du tyckte stockholmsbörsen var lite "för tjock" och idag rasar skiten med nästan 2,5%.

Bra tajming mannen.

12:47 em  
Blogger SonnyBoy said...

"börja tumma på tisdagarna" va fasen.. en gång är ingen gång, klart du ska gå dit.
Ta med dig kameran, Sonny vill se partybilder.

Ha det gött!

7:03 em  
Blogger Östermalmsräven said...

börstönten: Jo sörrö, den stannade på minus 3,9 så visst kan man kalla det för en liten "dipp". Hur som helst så går börsen fortfarande väldigt bra, jag menar den ligger ju fortfarande på plus 2,8 bara i år så hmm det här med att det skulle vara en tokkatastrof är väl aningens överdriven.

Jag sålde dock när börsen låg kring +6% så visst drog jag mig ur i "rätt" stund. Åtminstone om man ser det hela ur ett väldigt kort månadsperspektiv (vilket egentligen är ett ganska dumt sätt att se börsen på hahaha).

Ja börsen är tjock.

Sonnyboy: Jag fastnade på jobbet med ett projekt som jag var tvungen att ta över då en projektledare fått feber. Wo-motherfucking-ho, well jag hoppas att jag eventuellt kommer loss ikväll.

5:22 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

börsnörden: Hmmm jo idag är jag faktiskt nöjd som attans då årets vinst på ca 6% är som bortspolad. Jag dunkar mig i ryggen för varje minut det tickar ner ytterligare ha ha ha.

Nästan dags att gå in och köpa igen snart eller?

5:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home