måndag, februari 19, 2007

Måndagsgrusiögonen

Idag är det full rulle på kontoret men jag känner mig ändå egentligen ganska grusig i ögonen. Jag har några möten som jag måste gå på, coachning av sälj och projektledarna och sen som ett brev på posten så har jag en ny projektledare som började imorse (Segmentet för Professional Services). Hmm ja det är mitt fel, ja jag hade glömt bort honom, jaaa såklart att det löser sig.

Fredagsdejten med I på Grasshopper var hur som helst väldigt trevlig (även om det faktiskt tog en timme att ta sig ut dit) och maten var riktigt bra. Det kändes nästan som att man var tillbaka i Europa när vi slukade fyrarätters i überdesignad trädgård, min favoriträtt var nog helt klart de ljumna rödbetorna med getost.

Lördagen dedikerades åt brit-boysen och vi smällde av en rökare genom att fira T’s födelsedag på Saigon, sedan rulla vidare till Athena för att slutligen avsluta på Noir (stängde 04:30).

Söndagen blev brunch på Citrus med U och D och sedan en liten champagnedejt med I på min balkong.

Väldigt lyckad.

Hehe.

5 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Rödbetor med chevre låter himmelskt!
Gud, jag måste sluta tänka på mat :)

8:18 em  
Anonymous Anonym said...

wow du fick ligga

10:26 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Mmm och speciellt gott blir det i det här landet, då man sällan får lika mycket av det goda...

Anonym: Ja sånt där blir man nog aldrig för trött för...

6:10 fm  
Blogger Ms.Take said...

"Väldigt lyckad

Hehe."

Nu blir jag... A... A...
AVUNDSJUK!

:)

3:08 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ms. take: Jo ibland blir saker så där bra som de var i huvudet när man planerade dem hehehe...

7:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home