tisdag, februari 13, 2007

Hoppsan Kerstin

Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag kanske åker till Goa med S nu i helgen, swoosh sa det så var man på bana igen. Vet inte om jag ska åka dock, primära anledningen är ju att det känns lite märkligt att åka med någon man precis träffat och hänga med henne och hennes kompisar (som jag knappt pratat med). Det skulle kunna sluta med disaster.

En annan anledning som ligger och surar är ju att det var galen ”strejk” här i Bangalore igår och då allt var stängt (vårt kontor också) så ligger vi en dag back med lite grejer som jag borde styra upp den här veckan (åker jag Goa fredag så blir jag alltså av med ytterligare en dag i det här tighta schemat).

Hur som helst så var helgen kalas med några bra fester och några fina efterfester. Det gosigaste var nog bulldogen vi sprang på i lördags, den var alldeles underbar. På samma efterfest sprang det även runt en femåring med en liten katt (jag tror klockan var typ 04:15 och hon ville inte sova).

Hmmm Indien...

Se bilder nedan.


Fest på Athena med några brittiska indier (det bor nog mer indier i London än vad det bor britter hehehe)


Athena (mina ögon ser ut som "Romerska bågar", den där märkligt formade chokladen alltså)


Efterfest i jättevilla, underbar bulldog!


Efterfest i jättevilla, damen vill inte sova. Alls.


Min godisbil luktar cigarr.


Brunch med U & L prospects (britterna)


"After brunch" på ICE

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vänstertrafik!

9:41 fm  
Blogger Chris said...

hunden har ett evil eye, mon dieu, och flickan med katten är fantastisk.

10:26 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

v: Japp, här har britterna varit och vridit runt sörrö. Det tar ett tag att ställa om sig men hmm i slutändan så åker folk mitt i vägen hur som helst i det här landet i alla fall.

christina: Hunden var såå rolig för den gjorde precis det man sa åt den. Gick man ut på gräsmatttan och sa "sit" så satt den där tills någon hämtade upp den och slog man lite på soffan så hoppade den upp och satt snällt bredvid dig...

Jaaaa flickan var verkligen sockersöt!

11:31 fm  
Blogger Stora Morran said...

Hunden ser helt galen ut när det lyser i ögat på honom så där. Han ser även lite drägglig ut?

Den där Lindeberg tröjan är noprig and u know it. Släng den omedelbart.

12:37 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Stora morr: Jo den ser nästan lite galen ut men den dregglade knappt. Däremot så snarkade den lite sådär som alla bulldogar gör speciellt om man springer runt och leker med den "lite för mycket". Trodde nästan att den skulle storkna när vi sprang runt med den som mest.

Ja muffelito, den är noprig. Ja jag ska slänga.

12:48 em  
Blogger Stora Morran said...

"Springa omkring och snarka" jisses, Man får ta det lugnt med såna där så de inte klappar ihop.

Ja släng allt gammalt noprigt.

3:40 em  
Blogger Östermalmsräven said...

morr: Hmm jo jag hade lite dåligt samvete när den irrade runt och hostade som mest, men den var så rolig och så söt så det var svårt att sluta...

En hund ska ju för tjyven röra på sig, sen är det väl förvisso upp till de lärda att tvista om hur mycket "hund" det är kvar i en sönderavlad bulldog.

6:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home