onsdag, februari 07, 2007

1+3=0

Jag hade dejt med tyskan igår och hon var rolig, trevlig och faktiskt riktigt "PÅ" (nästan så att jag rodnade) men tyvärr inte riktigt min stil utseendemässigt. Hon är för blond och för lång punkt slut.

Summa sumarum så sitter jag alltså med en tyska som gillar mig men som jag inte gillar, en indiska (S) som jag gillar men som inte gillar mig och en snygg prospect från New York som fått mitt nummer, ringt mig och smsat ”sweetiga” grejer men som jag eventuellt bara måste lägga ner då L velat ha henne tidigare och det mest skulle blåsa upp till storm om jag gick in och ”tog över”.

Hmm that leaves me with zero.

Noll.

5 Comments:

Blogger C said...

Tufft liv. Men har man inget är möjligheterna oändliga så zero är nog inte helt fel ändå.

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Men vad hände med S?

3:08 em  
Blogger Supernova said...

håller med carl.

8:54 em  
Blogger Östermalmsräven said...

carl och insolens: Jo visst har ni rätt men det är lite småtråkigt i längden.

Karolina: Alltså om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad som hände. Vi smsade en kväll och surnade till över två-tre grejer på ett märkligt sätt som ingen riktigt förstår. Jag kan väl säga att racet inte riktigt helt är över men hon räknas inte direkt till de jag kallar "prospects" även om det är henne jag gillar mest. Hon är snarare på "on hold" -listan.

5:18 fm  
Blogger Unknown said...

Du är verkligen ute efter en flickvän va? Börjar du känna ett sug för att stadga dig eller vad är frågan om? :)

12:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home