torsdag, februari 08, 2007

Boys night out

Igår var en ganska lugn kväll till en början då jag hängde mig kvar på jobbet och diskuterade vissa löneökningar för de nya som jobbat i 6 månader samt diskussion kring den procentuella delen som säljarna får del av när de knyter en ny kund till bolaget.

22:30 så trampade jag dock in på Sunny’s och mötte upp U, D samt T för en skön middag i goda vänners lag. Vi blev dock lite rastlösa och drog en svängom som egentligen bara var tänkt som ”en drink på Blue Bar” men som slutade i en barhoppningscirkus som gick från ”Blue Bar” via ”Noir” till ”Amnesia”.

Det blev lite av en ”boys night out” då inga av mina prospects syntes till och de prospects som D dragit till Amnesia var sådär måttligt tråkiga så det slutade med att vi sippade Red Bull & Vodka och körde grymma dance moves utan dem hahaha.

Gött.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Som Dane Cook sa: "Screw chicks tonight dude, I wanna dance!"

12:04 em  
Blogger SonnyBoy said...

Fresh, boysen går först.
Stod ni i en egen ring o körde "kniven" hela tiden eller?
Kan tänka mig att du sneglade bort mot entrén hela kvällen o hoppades på att Hedrén o S.Sahlin skulle komma indansandes

5:27 em  
Blogger ettett2 said...

Bro´s over hoes! Skönt annars med ett gäng grabbar som "stuffar" till sköna technobeats med en "Barkis-deluxe-dans" innehållandes mycket runkande i luften med händerna. :)

Det är oftast de bästa kvällarna som startar i någon slags "bara en drink"-anda.

Peace out!

10:57 em  
Blogger Östermalmsräven said...

desperado: word!

sonnyboy & ettett2: Låt mig säga att vi luftade både "kniven" och "runkat" i både enkel och dubbelvarianter. Vi skulle kanske behövt en "Haggan" och en "Sahlin" i ringen bara för att fylla ut. "Barkis" hade vi kunnat ha dansandes i mitten.

Usch nu när jag tänker efter kanske det var lika bra att de inte dök upp hahaha.

12:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home