fredag, februari 02, 2007

Golden Palms SPA Bangalore

Jag tog med mina medarbetare på Golden Palms SPA för en dags rekreation och festligheter. Jag måste säga att stället var väldigt fint och väldigt stiligt, nästan så att jag ska ta mig tillbaka dit någon gång privat (när jag fixat en dam kanske).

På tal om damer så känns S överspelad nu, visst var det kanske jag som lullade bort det men i längden så känns det som att jag lullade bort det ganska enkelt så med andra ord var hon nog inte så intresserad av mig ursprungligen heller. Hur som helst så har jag tyskan på G nu, har dejt på tisdag (när svennarna åkt hem) och hoppas på att hmm ja någonstans tar det mig ju i alla fall.



Golden Palms garden

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ÄR för rolig. Pick 'n Mix! Olika varje dag. Trevlig helg!

7:01 em  
Blogger Chris said...

försök vara rar på tyska, det är knepigt. kanske knepigast av allt, men det går säkert fint.

8:42 em  
Blogger Anette said...

Jisses, här går det undan. Inte helt lätt att hänga med i svängarna. Hahahaha....

3:12 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

v & anette: Ja jo lite märkligt kanske men hur som helst så sprang jag på tyskan igen igårkväll på Athena och hon kändes sådär. Hon är nog inte riktigt min stil. Alltså hon är söt och tight, men jag gillar inte långa tjejer. Jag gillar dom små och söta, mellan 160-165 cm max!. Tyskan är typ lång lång. Hmm well vi får se, jag har ju ändå lovat en dejt på tisdag...

christina: Du bist so wunderbar mein fräulein! Inte så gosigt språk alls, men som tur är så pratar vi ju faktiskt engelska med varandra...

7:50 fm  
Blogger Chris said...

varför pocket size?

9:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Och hon är tysk? Bara det. Jag har dåliga erfarenheter av tyskar från när jag pluggade på college i England. Mycket märkliga, det har alltid blivit kulturkrock big time. O andra sidan tyckte nog de att jag var minst lika märklig så det gick väl på ett ut.

10:51 fm  
Anonymous Anonym said...

En tyska! Interesting!
Tänker på min farfar som påstod att om man ger en tysk ett par blanka och höga stövlar så marscherar han ihjäl sig. Eftersom "tysk" och "han" så förmodar jag detta endast gäller tyska män. Men du kan väl pröva på tyskan? Som sagt - höga och blanka... du vet aldrig vart detta tar dig. Låtom oss höra efter tisdag.

12:26 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Christina: Well, själv är jag ju inte längre än 176 centimeter i strumplästen samt ganska smal och senig så jag känner en viss "miss match" med tjocka eller stora människor hahaha. Typ.

V: Jag har ingen erfarenhet av tyskor och hur knepiga de nu kanske är så är de troligtvis inte vara värre än indierna.

X-pat KL: Höga och blanka? Jag får väl ge det ett försök...

4:42 em  
Blogger Blancaflor said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

8:56 em  
Blogger Blancaflor said...

Jag hade liknande fördomar om tyskar tills jag träffade en av de mest attraktiva män jag någonsin sett och han visade sig vara tysk (och advokat)

Lycka till!

8:58 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Hmm jo visst kan de se trevliga ut (även om de är advokater hehehe) och visst är det nog enklare med tyskar än indier sådär allmänt, så jo du har såklart rätt i mångt och mycket...

6:13 fm  
Anonymous Anonym said...

dax att putsa finskorna? :)

2:20 em  
Blogger Östermalmsräven said...

klara: It's a dirty country! :-)

6:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home