tisdag, januari 23, 2007

“To the left, to the left”

Jag tror H kommer tillbaks ikväll eller imorgon men jag har nog släppt det där om jag ska vara ärlig. På något sätt så lever jag efter devisen ”easy come, easy go” tills världen visar mig motsatsen.

Hur som helst så känner jag dock att min dejt ikväll på Sunny’s skulle kunna sluta halvmärkligt. Saken är den att om H kommer ikväll så dyker hon nog upp på Sunny’s för en kvällsdrink/sen middag och jag vete tjyven om det första jag vill att hon ska se är mig med damen från ”Club 9”. Inte för att jag tokbryr mig utan mer som en hmm snygg gest, man behöver kanske inte gnugga in det sådär direkt.

Min dejt är dock ett wild card som jag egentligen inte vet så mycket om, jag sparade henne i mobben som ”beauty” så jag har glömt vad hon heter (indiska namn gör inte min namndyslexi lättare alls) men jag vet att hon hänger ganska mycket på gym, ursprungligen är från Mangalore, bor själv, ”she’s got nice dance moves” och har en svart labrador.

Hon slant med på ett kort här i bloggen den 15 januari och det är det enda kort jag har på henne. Jag minns inte hur hon ser ut i ansiktet egentligen, men jag vet att hon har lugg.

Visst är det konstigt ibland, jag vill träffa någon jag inte riktigt minns?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker inte att det låter konstigt alls, snarare väldigt skönt och avslappnat. Det är snarare konstigare i ett skrämmande sätt om man vet allt till punkt och pricka om någon som man egentlgien inte känner. Men ändå, inte kul att sitta med henne om H kommer intrippandes. Bäst att ta det säkra före det osäkra.

6:24 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: Jo det var ganska skönt och avslappnat faktiskt. Jag har tydligen gott omdöme även när jag är på pickalurven för hon var verkligen sockersöt.

Tog dock det säkra före det osäkra och hade middag på "Italia" istället... Men jag har inte hört något från H än så jag tror inte de landar förrän idag/ikväll.

5:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, bra taktiktänk.

3:05 em  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Helt otroligt. Detta var MIN rubrik, idag, men nu går det ju inte längre. Tack så himla mkt!

..och tack för komplimangen, att du länkat till min blogg.

5:12 em  
Blogger Blancaflor said...

Ja, men berätta då! Hur gick det?

7:53 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: taktik is my middle name hehehe.

Blygisen: jo jag undrar egentligen om folk fattar kopplingen till Beyoncé och hennes dunderhit "Irreplacable" som egentligen surrar om hur snabbt hon kan komma på fötter igen med en ny karl efter det att hon dumpat hennes nörd-kille. Hahaha.

Klart du skulle in i länklistan!

Blancaflor: Okej, jag skiter ur mig ett till inlägg kring damerna. Jag trodde ingen orkade hänga med i turerna but this next one is for you!

6:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home