måndag, januari 15, 2007

Pikant

Helgen har varit omtumlande med ”Athina” på fredagen, ”Blue Bar” på lördagen och sedan grädden på moset igår när vi blev aningens söndagsförfriskade. Vi körde champagnebrunch på "Olive", sedan fest på ”the beach”, Fuga, modevisning på NYX och slutligen Club 9 och en av de galanta som vi ska få bo hos nere i Sydney (nu i påsk) erkände högt, champagnerusigt och tydligt att hon hela tiden velat ha sex med mig då hon till och från hängt med oss nere i Bangalore (hon åker fram och tillbaka, jobbar på Hewlet & Packard).

För att göra det ännu värre så har jag såklart gått och tänkt på samma sak då hon faktiskt är riktigt hmm ja ”nice” och det hela spann iväg i en märklig och aningens pikant situation som faktiskt bara blev värre när vi på ”club 9” springer på D som jag också har en lång och pikant historia med (hmm lååång historia).

Det hela slutade dock med att jag tog mig i kragen och helt enkelt ”skämtade bort” allt, det skulle ju bara ha slutat i katastrof annars. Den galanta australienskan envisades dock med att gå och berätta för alla att hon banne mig skulle få till det ”ikväll” i alla fall.

Hon har nog lite ångest idag.


Brunch på "Olive beach"


Modevisning på "NYX"


Hmmm "Club 9"

4 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Ja, stackars aussie! Hon lär ju ha bakfylleangest...

Jag vet själv hur det känns da man har varit glad i hatten och delgivit sin omgivning liiiite för mycket information.

Oh, ruelse!

11:50 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Ooo...Räven lyckas fånga hela situationen i en enda mening: "Hon har nog lite ångest idag". Hoppas hon har sinnesnärvaro nog till att styra upp det lika galant som du genom att skämta bort det.
Annars har du ett riktigt guldläge till att retas där, Räven...hehe. Som du nog inte är sen att utnyttja! hihi..

Hrmm, ja, Blanca. Då är vi två. *ryyyyyyys*

1:05 em  
Blogger Johanna said...

hahaha.
alltid kul att höra om andras fyllemisstag. *skrattar rått*

men vi vet ju alla att man lätt att man är för ärlig med lite alkohol i kroppen. blir roligt ibland. (för alla andra)

10:46 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blanca, blygisen & Lilla J: Jo jag tyckte faktiskt lite synd om henne ett tag där samtidigt som jag i ett svagt ögonblick undrade om jag tagit rätt beslut hahaha.

Hon var ändå ganska rolig dagen efter och skickade ett sms som löd:

"Was just reading an article on heavy drinking, scared the fucking shit out of me... So that's it, after 2 nights, no more fucking reading."

5:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home