måndag, januari 22, 2007

Cosy

Jo det där med bakisheten som jag skrev om i fredags sammanföll nog med något annat skumt för jag var febrig och kände mig dålig hela fredagskvällen. Jag struntade i utgång och duttade runt hemma istället.

Lördagen var dock andra bullar då Taj Residence (stort hotell som ligger granne med ”Park”) hade fest och bjöd på fri bar samt fri mat i en slags ”anniversary-anda” som ingen riktigt förstod sig på. Tydligen så hade de som mål att ”visa upp” ICE (lilla baren) som det bästa stället att hänga på i Bangalore, ett ganska påkostat PR-event alltså med findrinkar och sjukt mycket fin mat (jag åt mig mätt på ostron) och desserter. Vi hade dock lite svårt att komma in och det hela slutade ju lyckligt men det blev ordentlig rundgång där ett tag då jag fick ringa en kompis som fick ringa en kompis som fick prata med vakten hahaha…

Söndagen var relativt lugn och bestod i att vi brunchade, hängde vid Leelas pool, köpte lite plantor till mitt "uterum" (visst blev det helt ok?) och på kvällen middag på Sunny’s med U och L.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle INTE ha något emot att sitta där i soffan med ett glas rosé och läsa skvaller. -12 och berg av snö här just nu. Wanna swap? Eller åtminstone dela emd dig. Hmpf. :)

7:14 em  
Blogger Blancaflor said...

Din terass ser verkligen mysig ut. Jag tar också ett glas rosé, tack!

7:57 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v & Blanca: Jag har fatiskt laddat kyl och frys för diverse efterfest och dejter så i kylen står två mousseande och två rosé och i frysen ligger 2 liter vodka (jag har red bull och tonic i kylen också). I hyllorna har jag tre flaskor rött.

Bring it on!

5:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Åhh.

6:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home