tisdag, januari 09, 2007

Lugn och fin

Jag har bestämt mig för att inte göra någonting under måndag-tisdag. Thailandresan var ju förvisso energigivande men det blev lite för mycket av det goda där också så efter en händelserik och blöt helg så känns just ”göra ingenting” som det bästa fokus man kan ha innan jag går till drinkfesten på Blue Bar (onsdagkväll).

Igår kollade jag en timme på TV.

Jag läste bok.

Ikväll handlar jag nog kylskåpet fullt och det blir banne mig ingen pool/träning på Leela förrän min hals är bättre…

I’m a grown up.

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Det är precis vad jag behöer ocksa! Efter jul i Sverige, flytt till ny lgh, Madrid, jobbintervjuer och säga upp sig är jag dödstrött!

Ikväll...

2:16 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Mmm ibland behöver man bara lite "quality ingenting" i några dagar.

Idag är jag totalt utvilad och den känslan är faktiskt ganska skön.

5:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home