torsdag, januari 18, 2007

Veliga

Vi hade lite svårt att bestämma oss så när vi anlänt till Blue Bar, sippat i oss en flaska rosé och svarat på några sms. På något sätt så kändes det som att alla var på i-bar och drack groggar på ”effect-festen” och visst hade vi trevligt och damerna var galanta men hmm ja det slutade med att vi åkte dit istället.

i-bar var ok, men inte super och vi hängde med britterna och några indiska designers samt köpte en flaska champagne som snabbt slank ner och hmmm jo damerna som skickat sms var där men känslan på stället var bara hmm sådär.

Vi drog med oss alla tillbaka till Blue Bar kring tolvsnåret, sippade fingrogg tills de stängde och höll oss sedan kvar och satt i trädgården med bunkrade vinflaskor tills folk kände att morgondagen också borde tänkas på.

I morse hittade jag inte mitt guldkort.

Det ligger kvar på i-bar.

Hmpf!

5 Comments:

Blogger Blygisens betraktelser said...

Nä, fy vad synd! Då har du ju en ypperlig ursäkt att snarast pipa dit igen då....tss tss Du lämnade säkert kvar det med flit, you party-beast.

8:24 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Hm jo jag pep över på lunchen för att plocka upp det i receptionen och signa notan.

Notan var ok, jag var lite rädd ett tag kring om folk satt upp bills på mitt kort men så var inte fallet.

11:28 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Förlåt, jag tänkte inte på den sortens guldkort, jag har läst lite slarvigt. Skönt att det gick bra då.

11:37 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Ok för att förtydliga så menade jag mitt VISA-kort och inte biljetten till Willy Wonkas chokladfabrik som jag eventuellt skulle kunna ha fått med i min senaste chokladkaka.

Hahaha.

I'm just kidding

Klart guldkort skulle kunna betyda vad som helst... Jag skriver lite otydligt sörrö.

11:58 fm  
Blogger Blygisens betraktelser said...

..haha..Willy Wonka! :)

5:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home