tisdag, januari 16, 2007

H

Jaaaaa jag vet att det inte avhandlats H på ett tag och jag kan nog lätt säga att jag varit busy med annat. Visst vi flög till Bangkok och hon till Goa och hennes mobbe slutade att fungera (kontantkorten är regionala i det här kuklandet) så vi pratade inte alls över jul och nyår för att sedan lyckas lägga två-tre samtal på en månad och ja hmm några goa mail men det känns som det rinner iväg och ut och bort.

Alltså ”caset H" borde ju redan flyttat ur mig men jag har fortfarande en väska som de lämnat efter sig och de kommer tillbaka till Bangalore (för några dagars visit innan London) om någon vecka och kommer säkert att tro att allt är ganska mjukt som vanligt och vill hitta på saker och jag känner nog att oj nej men jag har ju en handfull andra som tagit din plats och du har ju knappt hört av dig och jag har ingen aning om vad du vill egentligen och du ska ju ändå åka och vi hade ju bara några månader och...

Men jag tänker på henne ofta. Dumt ofta.

Jag som trodde att det kunde bedövas bort med galanta damer och mojitos.

I was wrong.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Provat Akvavit? Nä, men situationer som din super verkligen. Jag hater't.

9:26 fm  
Anonymous Anonym said...

En "handfull" andra...?! Ja, ska det va' så ska det va' väl. Men use protection - sa moraltanten!

10:23 fm  
Blogger Blancaflor said...

Oh, nej det är svart, om inte omöjligt, att glömma nagon genom drinkar och andra personers famnar...

Ibland kan det till och med bli värre eftersom man blir sentimental och börjar jämföra...

¡Ánimo, cielo!

10:28 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

v: Jag har testat det mesta och det funkar i omgångar hehehe.

ellinor: Hmm jo jag vet. I'm good.

blancaflor: Sant men å andra sidan så finns det inget riktigt mellanläge. Inte direkt så att det blir bättre av att gå hemma och dra... I just need ánimo, yes.

5:05 fm  
Blogger Johanna said...

äntligen some update.

well, låter som en vansinnigt jobbig situation. men det löser sig säkert. det brukar ju göra det.

good luck.

12:06 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

lilla J: Jag vet inte om alla problem alltid är till för att lösas. Vissa saker ska på något sät finnas där som omöjliga för att du ska uppskatta framgångar bättre.

Jag tror det här är ett sådant, men hoppas såklart på motsatsen.

5:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home