måndag, januari 08, 2007

Snabbsummera

Innan lunchen i morse så pratade jag med några kompisar som är uppe i Mumbai och ser sig omkring. De hade hört några märkliga rykten om olika fester och ville prompt ha de bekräftade samt få en summering kring vad som hänt i helgen. När jag dock surrat i femton-tjugo minuter så frågade de om jag inte kunde snabbsummera och kanske maila lite bilder? Jag sa ok och slår härmed två flugor i en smäll.

Blogginlägg + Snabbsummering till Mumbai = samma samma.


Dinner at "Zen" with the aussies


Finding the Leela cigar room


Athina (Mr. Pax likes champagne)


Crashing wedding w. dance floor and free bar at Taj (after Blue Bar party)


After party at my place with Ms. Pong + her friends


Moët brunch at Citrus (Leela Palace)


Leela pool (Sunday)


Leela pool (he had it coming, yes jeans dry slowly.)

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lite skabbiga bilder...

12:07 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Anonymous: Tjaaa det hör nog till ska du se eller är du lite åt japan-hållet med ständigt leende bilder och det som ska dokumenteras fint och prydligt i bakgrunden?

Du ska nog inte ta bilderna på så stort allvar för ibland spexar man med sin vänner sörrö, och då blir det lite såhär...

1:03 em  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Jag fattar inte hur du orkar ha sånt enormt tålamod med dessa skabbiga anonyma töntar som kommenterar här. Menar, du förklarar som till en två-åring, och det är en rätt sofistikerad form av förnedring. Men jag förstår bara inte hur du orkar ha sånt tålamod. Å andra sidan, vissa orkar ju, och en del inte. Höll på att glömma det.

1:27 em  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Eller så är det ngt internt mellan dig och ngn annan, som vi (jag)läsare av din blogg inte fattar. Iaf, ha det fortsatt bra och jobba på.

1:28 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Blygisen: Hahaha tålamod har jag byggt upp "over here" så att det nästan skvalpar över.

Åh andra sidan så har ju även märkliga människor rätt att ha egna åsikter och tycker de att något är på något sätt så får de väl skriva det antar jag.

Jag har egentligen inget emot att formulera "två-åring-svar" när jag får tid till det, det håller mig lite "på hugget" hehehe.

At the end of the day så är det ju bara en blogg...

1:47 em  
Anonymous Anonym said...

Tycker det ser party party kul ut jag...Leela Palace o Pool... nice

9:17 em  
Blogger ettett2 said...

Att Papa Dee befann sig i Indien, det trodde man inte. Hur lång tid tog det för honom att torka jeansen och var han inte rädd att de skulle krympa? :)

Alltid lattjo med bilder, keep it up!

9:22 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ettett2: Hahaha pappa dee är faktiskt en britt som figurerat som "U" här på bloggen. Han håller på att sätta upp ett IT-bemanningsbolag här nere och fick för sig att hattar is the shit när vi var nere i Thailand. Jag tror han köpte 5-6 olika färger och alla var småknöliga när vi kom fram :-)

Anonymous: Jo helgen var ganska party party. Så mycket att jag faktiskt fokuserar på lugn och stillhet mån-tisdagskvällen. I need it.

5:17 fm  
Blogger henover said...

Haha, schysst att alla sitter med mobilen i handen på restaurangen.

Jag ska också bli VD för ett bolag i Asien, så bra som ni verkar ha det därnere :)

10:59 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Malin: Mmmm mobiler är ju hopplösa ibland, speciellt om man är viktig hehehe.

Asien är stort och man kan ju lätt summera det till att vissa länder är bättre än andra.

Indien är ok och allt blir ju alltid vad man gör det till. Klart du ska bli VD, varför nöja sig med mindre?

5:21 fm  
Blogger henover said...

Jag hade tänkt mig lite styrelseuppdrag som alternativ, hehe.

Dumt att nöja sig med något annat än stjärnorna :)

11:11 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Malin: Sky is the limit sweetheart.

5:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home