tisdag, maj 30, 2006

Smarrigt felköp

Ibland är man lite småtrött bland supermarket-hyllorna och saken är den att när jag egentligen skulle köpa grapefrukt-juice så fick jag för några veckor sedan istället med mig den här (se bild) av någon anledning. Juicen är en gurka-möter-spenat-historia i knallgrönt och det första jag tänkte på efter typ tredje klunken vara att den nog smakar smarr som isglass.

Japp så nu köper jag den varje vecka, fryser små plastskålar med isglass och stoppar i teskedar som pinnar. Alla teskedar är ”mina” nu, min assistent får röra om sitt te med matskedar hehehe.

Sorry.

”You can take the kid out of isglass but never the isglass out of the kid”

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hm. Låter.. Märkligt.

11:15 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Well it is! Men det är sjukt god isglass, jag tror att jag är beroende eller nåt...

7:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home