måndag, maj 22, 2006

Relativt lugnt...

Helgen har faktiskt varit relativt lugn, cricketmatchen och drinkarna i torsdags gjorde sig påminda under fredagen vilket resulterade i en halvkväll ute i vimlet. Lördagen blev Library bar och senare Athina som faktiskt börjar bli mer och mer packat med Indiska brats för varje helg (jag tror att det är någon säsong som börjar nu).

Söndagen innebar brunch med Oriflame-R som fått ett nytt erbjudande om jobb i Stockholm och som varken visste in eller ut ur situationen. Veckan skulle helt enkelt få avgöra vilka beslut han skulle ta och just då kändes det faktiskt lite suktande att dra tillbaka och jobba i Stockholm även om jag vet att jag inte ens borde tänka i de banorna. Stockholm finns ju kvar i Sverige om två år också. De kalla vintrarna och regniga somrarna likaså…

By the way så missade jag helt att Finnarna vann melodifestivalen och att Sverige plockade ett VM-guld i hockey men jag hoppas många badade i sergelfontänen.

Eller nåt.