torsdag, maj 18, 2006

Åtta och en halv lax.

Jag slog till och köpte en Bangalore-Stockholm resa inför midsommar. Mellan den 21/6 och 29/6 så kommer jag alltså åter att hänga i Stockholm och ute på Ljusterö. Jag vet inte riktigt vad det bli för midsommarfirande än, men en mycket god vän till mig har hyrt stugor och samlat ihop ett stort gäng som ska supa till och bada bastu i gammal hederlig skärgårdsmiljö.

Under den långveckan måste jag passa på att ha fest, träffa mina föräldrar, pussa på morr, hänga med min syster och allmänt träffa de som träffas kan.

Woho!

6 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Jag är ocksa hemma i Sverige under midsommar...tillsammans med min spanske novio. Underbart! Det skall bli intressant.

Jag vet en som kommer att bli glad över att du kommer hem nagra dagar.

El amor...

4:26 em  
Blogger SonnyBoy said...

Gött!!
Eller va det inte i ärlighetens namn en Bangalore-Stockholm-Riche-Lisapåtorget-Ljusterö resa du köpte.

6:25 em  
Blogger ettett2 said...

Härligt, då kan Stureplansgruppen damma av kassa-apparaterna och rulla ut röda mattan. Mannen, myten och konceptet is back in town. =)

1:35 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Blancaflor: Jo det är klart...

SonnyBoy & ettett2: Klart att jag måste hinna med allt, inklusive en svängom med er guys.

5:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Ah, svensk sommar...

10:22 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

V: jo visst är det underbart (åtminstonne om det inte regnar), jag kunde inte hålla mig borta...

6:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home