måndag, maj 15, 2006

Helg

Jag har försökt lägga in en högre växel när det gäller köpet av ny ”guest house apartment”. Det är ganska tråkigt att bo på ett ställe som man vet ska bytas ut inom några månader då man inte vill börja ”piffa till” och köpa saker som kanske inte passar i nästa lägenhet osv. Nu kör vi fullt i alla fall, torsdagen och fredagen gick åt till jakten (5 visningar) och jag hoppas vi kan hitta något bra att köpa i den här veckan (önsketänkande).

Jag har tummat lite på tyger i helgen och ska sy upp en kostym, man får mycket för pengarna kan jag ju summera det hela till.

Fredagskvällen var partaj på Taika och lördagen var Leela pool side barbeque med australiensiska cricketlaget (vi råkade bara trilla in) och sedan vidare partaj på Athina.

Söndagen var trött.

3 Comments:

Blogger ettett2 said...

Hoppas att du hittar något "kryp in" med pool för då kan du anordna egna "poolside barbeques" och bjuda in vilka du vill, *host*svenska bikinilandslaget*host*.

12:18 em  
Blogger SonnyBoy said...

Hur va Taika?
Pay once and drink all night- Höll dom vad dom lovade, eller va det som på Cypern där man va tvungen att köpa 400 shots innan?

2:15 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ettett2: Jo jag hoppas att det löser sig med pool så att jag kan bomba i den varje kväll. Det tråkiga är dock att indierna är ganska kassa på att hålla efter poolen så ibland efter några år så tömmer dom den bara och det ser inte så bra ut om man säger så hehehe...

Sonny: Nope inga köp-400-shots-KOS-fasoner. Däremot så finns det ställen som kör på samma grej men där det innebär att du betalar 1000 Rs sen får du bara dricka för 1000 Rs (resten betalar du som vanligt för). Taika är dock "the real thing".

6:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home