fredag, maj 12, 2006

TGIF

7 Comments:

Blogger ettett2 said...

Verkar helt klart värt pengarna, jag antar att det inte rör sig om någon jättestor summa. Jag antar också att man inte betalar vid endast ett tillfälle och får dricka hur mycket man vill varje fredag, eller? Hur som helst, groggbuffe´ är är hur grymt som helst. Det gäller att hålla sig lugn bara så det inte går över styr, strunt samma förresten, man vill ju ha valuta för pengarna. =)

10:03 fm  
Blogger Blancaflor said...

Hjälp!Jag var pa en vernissage nyligen där det var fri bar och Strawberry daiquiri = livsfarlig kombi.

1:51 em  
Blogger Anna said...

Överdosera inte nu.. :-) Måste vara lätt hänt när man betalar en summa och sen får dricka hur mycket som helst.

Trevlig helg

9:56 em  
Blogger Östermalmsräven said...

ettett2: 1000 Rs är typ 155 SEK så det är ju inga monstruösa summor direkt. Man betalar varje fredag altså och får fri bar typ, enkelt och effektivt.

Jag börjar få ont i tänderna av all vodka red bull :-)

blancaflor: vernisage är alltid roligt, det var tyvärr länge sedan jag gick på något sådant. Daiquiries har jag däremot massor av. Sjukt gott.

Anna K: Don't you worry, jag tar det med ro.

6:13 fm  
Blogger SonnyBoy said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:09 em  
Blogger K. said...

Det låter ju himla najs!

5:40 em  
Blogger Östermalmsräven said...

som om jag vore...: Well, it is.

6:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home