lördag, januari 07, 2006

Cicatriz på Grodan

Igår var jag och M sega, vi vaknade och käkade på Grand hotell vid 12:30. Hon moffade "Wallenbergare" och jag fick i mig en "Biff Rydberg" innan vi drog oss mot téhuset i gamla stan och en ordentlig kanna smarrigt té med ett namn som jag hade svårt att uttala och i skrivande stund allmänt svårt att komma ihåg.

På kvällen kom T och F med respektive flickvän och drog oss med en sväng på Grodan då cicatrizgänget körde grym house. Vi hängde, hälsade på lite folk och drinkade en sväng innan vi begav oss hemåt vid tvåsnåret.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aha! Afternoon tea, låter bra. :) Jag flyger till England på fredag. Är du fortfarande intresserad av en likadan tygkasse som jag har? Bra att veta, men jag har tillgång till dator under veckorna där också, så det är ju ingen brådis. Kommer inte tillbaks hit förän sista januari. Men tänk på't!

5:41 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: väskan var hur cool som helst men det känns ändå som att jag nog inte kan ha den "at the office" i alla fall så jag tror jag skippar det hela hahaha. Tack för att du frågade, det var snällt...

6:33 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, var inte så main stream. :) Mrn fortsätt med teet.

10:32 em  
Blogger Blancaflor said...

Ahhh, blev sjukt sugen pa Biff Rydberg.

4:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home