måndag, januari 02, 2006

2006

Då var man tillbaka på jobbet, första jobbdagen 2006. Som vanligt är det ett mindre kaos efter ledigheten, många lösa trådar att dra i och kantrande båtar att få rätsida på. Jag har tvådagars planeringsmöten med AB som påbörjas imorgon 09:00 och sitter med en bunt dokument som jag måste gå igenom.

Mitt möte i Hamburg den 11:e ställdes in och jag väntar fortfarande på nytt datum så att vi kan boka om biljetter och resurser. Jag ogillar när möten ställs in, speciellt sådana som krävt en massa planering. Man måste liksom fokusera om och hitta tillbaka till pepp-stämningen man hade innan.

Vardag.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

nu finns du länkad hos mig!

11:55 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

v: grymt bra, då hittar du till mig snabbare :-D

concigliere: nope, ingen nöd på mig sörrö.

6:48 em  
Blogger Hans Shimoda said...

Åh, vad snällt av dej att länka till min blogg. Tackar och bockar. Kanske får bjuda på en rosé/fanta när lisapåtorget öppnar...

6:50 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, tycker du att det går långt mellan besöken? :)

9:24 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: neejdå, jag tycker du pinnar på bra. Kommentarerna bara rasar in! hihihi

hans shimoda: Jaaa Lisa på torget är min favorit, jag längtar redan. Undrar hur stor uteserveringen blir i år? Bautastor tror jag...

8:31 fm  
Blogger Hans Shimoda said...

lisapåtorget är min absoluta sommarfavorit. Under den tiden skulle bara allt som händer där kunna rendera en hel blogg...

9:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Men hallå där, Rävar och kattägare och alla andra!!
Lisa på Torget är ju nästan mysigare en vinterkväll! Ok, nästan.....

God fortsättning, önskar
/ Blygisen

6:39 em  
Blogger Östermalmsräven said...

hans shimoda: Mine too! Lisa på torget är det skönaste som finns, speciellt innan solen går ner över saluhallen.Gosh det är verkligen sommar i stockholm för mig.

Blygisen: hmm jo det är mysigt, men man kommer inte så långt med typ sju sittplatser...

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home