tisdag, januari 03, 2006

Heldag

Idag har jag suttit och gått igenom en tjugofemsidig vision kring vidareutvecklingen av AB och exportversionen av deras produkt under 2006. Jag har nog suckat sexton-sjutton gånger över långtråkigheten och den extremt tafatta idén att lägga allt utvecklingsarbete två dagar på raken, speciellt såhär tidigt på året.
Hur som helst så kan man nog summera det hela med att business går bra för mig och mitt bolag. Håller man sig till planerna så ser det ut att jag kommer rulla en sju-åtta pers i stort sett under hela 2006 så det blir ju en slant. Däremot så ligger våra timpriser lite lägre i det här projektet, de köper ju så många timmar så det blir paketpris av bara farten. En niohundring i timmen för utvecklarna får vi nog ut i alla fall och själv går jag på en elvahundring.

By the way så "signade" finnarna också. Trevligt.