torsdag, december 29, 2005

"Sooooo last year"

Okej det blev inga jeans, det blev inte mycket alls om jag ska vara ärlig. Jag har pulsat runt med P en sväng idag och mest våndats över att det är så mycket folk som springer överallt och att affärerna är helt hysteriska då alla rycker i det dom hittar och allt ligger i konstiga osorterade högar som man får gå och rota i. Det slutade med en kaffe på Mocco.

Hur som helst så tillhör jag nog ändå den skara som gärna håller mig borta från lönehelger och reor. Hets är lite tråkigt faktiskt och jag gillar inte att trängas eller tro att den sista mössan med stort Dolce & Gabanna –tryck är värsta klippet istället för att inse att det som ligger kvar nu antingen är för stor storlek eller hopplöst fult och ”so last year”.

Okej, lite överdriver jag väl kanske.