lördag, januari 07, 2006

Centro, Annakhan & Riche

Jag fick med mig Pelle, Pops och S på en svängom härom kvällen. Vi var allmänt nöjda över långhelegen och började vår runda på Centro (snyggt ställe, lite lugnare och lite märkligare klientel. God mat). Pelle käkade spätta och vi zippade groggar. Jag hade innan vår rendevouz haft en minimal förfest med Pops så vi var lite peppade för kvällen som slutade i en sväng på Annakhan och slutligen Riche.

För övrigt så var vi på Riche i typ fyrtio minuter, när vi kom dit blev vi påminda av vakten att han inte släppt in någon på 40 minuter och när vi kom in så blev vi varskodda om varför. Det var fullt, typ som längst fram på en hultfredsfestival när pearl jam spelar (okej jag antar att det är så fullt, har aldrig varit på festival. Det verkar lerigt.).

Jag var lite bakis igår när jag vaknade...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, "Det verkar lerigt.." Skön.

5:42 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: okej, jag må vara en tönt, men jag gillar inte att tälta i skogen när det regnar :-)

6:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home