fredag, december 30, 2005

Paris

Yes box, vi var ute och slukade allt möjligt smått och gott ute hos mina excentriska föräldrar igår, det var riktigt nice. Min tröskel för att flippa ut på mina föräldrar är högre när M är med mig, jag liksom chillar mer då och orkar inte bry mig om allt lika mycket.

Snöovädret var galet igår, det tog typ en kvart bara att komma in i min systers insnöade bil och sen tog det säkert ytterligare tjugo minuter att komma ut till Viksjö då alla smygkörde på vägarna.

På vägen hem fick vi nys om att A och AM satt och zippade groggar på Riche så vi tog en svängom där också innan vi gick hem och bokade en Paris-resa. Det kommer bli sjukt soft, jag ser fram emot att få grymma Paris-tips från D så att jag mest kan dedikera vistelsen till att ta det lugnt, hänga på softa caféer och pussa på M.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men ååååh så skönt med Paris! Det var länge sedan! Det vore kanske ett bra nyårslöfte till mig själv; att finna någon som vill ha med mig till Paris. Låter alldeles överkomligt enligt mig själv. Hehe..

5:14 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, en så härlig idé! Vem vet, Räven kanske gör en Tom Cruise....hehe.....
Ha nu en alldeles underbar resa med din M, och glöm inte bort att fortsätta skriva på din roliga blogg!

/ Blygisen.

5:33 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blygisen: Göra en Tom Cruise? vad är det? fixa fröken holmes? Var det i Paris?

jag, jag och jag: vi åker inte förrän mars så det börjar våra sig då... M klarar nog av våren tror jag ;-)

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home