måndag, maj 07, 2007

Nästa steg

Hmm jag gillar inte att ”vänta på nästa steg” men ändå så sitter man här och ser över sina connections och dealar så att man inte kör ”all in” vid helt fel tillfälle. När jag är i vänteläge så blir mina blogginlägg sjukt lidande, för mitt fokus ligger bara på en sak och det är att satsa på det här stora existentiella som jag har uppblåst i huvudet.

Därmed blir planerade Singaporeresor, problem med visum, nyöppnade partyställen, vardagligheter som projekt och nya testingenjörer så jäkla banalt så jag har svårt att ens ägna ett endaste inlägg kring något sådant. Det stora som cirkulerar i mitt huvud är ju så jäkla mycket större, så mycket roligare, mer äventyrligt! så det liksom tar udden av allt.

Därför sitter jag här och har svårt att knåpa ner nåt. Allt känns banalt och det stora viktiga måste jag nog hålla på ytterligare. Man vet ju inte vilka som smyger runt och tjyvläser hahaha…

Sorry.

2 Comments:

Blogger Anette said...

Jasså minsann, det planeras ett besök i den här stan - du får väl hojta till om det blir av så får man bjuda på en drink.

Och helt rätt, tjyvläsare ska man passa sig för ;)

4:22 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

japp, jag mailar dig direkt!

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home