tisdag, oktober 17, 2006

Äntoorasch

Jaaa jag vet att alla redan ältat serien in extenso på bloggar hit och dit och att jag är världens slöaste på att ladda ner grejer men jag har äntligen sett Entourage nu. Alltså jag har inte sett "tutti" men säsong ett och nästan säsong två (har bara några avsnitt kvar). Trean laddar nog klart vilken sekund som helst.

Den är faktiskt brutalt bra, snygg och tuff. Just the way I want it.

Jag och M ska förrresten till Goa på torsdag då fredag är ”ledig” här i Indien (Divali). Jag är sjukt taggad och hoppas på lite hav och svalkande drinkar. Vädret är ju inte det optimala i Goa just nu då monsunsäsongen fortfarande ska hålla i sig en vecka eller två men kollar jag forecasten så ser det helt ok ut. Klart vi får leva med att det är småhett och fuktigt men jag ska ändå bara bada…

It’s going to be sooo nice.

4 Comments:

Blogger Blancaflor said...

"...bra, snygg och tuff" Just like I want them ;)

2:04 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Hehehe

6:48 fm  
Blogger Thérèse said...

Jag var i Indien under Divali. Indierna målade färgglada mönster på sina kor , åsnor och grisar. Helt galet. Så satte dom ut ljus överallt och smällde en jäkla massa smällare.
Goa låter trevligt , dit skulle jag också gärna åka.

5:01 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Therese: Smällarna och målandet kan man ibland kanske tycka är lite överdrivet men grannarna fightas dessutom tydligen kring vem som smäller mest och det är den som har mest uppsmällt krutpapper kvar ute på trappen som vinner.

Suck.

5:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home