måndag, juli 17, 2006

Not that flexible

Jag sprang på en ”personal trainer” som är lite av en hustomte i Leelas gym och eftersom det var ganska tomt på lördagförmiddagen, ja det var faktiskt bara jag och han i lokalerna, så bad jag honom om lite hjälp med att köra axlar och triceps.

Ohhh my god, har nog inte varit så slut efter ett pass tidigare och det värsta var ju när jag bad honom om hjälp med att stretcha lite efter det att han kört skiten ur mig. Det var ”no retreat, no surrender” for hela slanten och han vek mig dubbel i diverse yoga övningar och muttrade om att ”You are strong but not that flexible sir”.

Pfew!

3 Comments:

Blogger Blygisens betraktelser said...

...hahaha!
Du fick inte ens fram ett "Do you know who I am?" när han vek dig dubbel? Hahaha...ajaj, min mage.

12:33 em  
Anonymous Anonym said...

Skit ska skit ha, vet du val. Dina muskler ar skitosmidiga och ska darfor skitstretchas. Basta!

1:55 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blygisen: Nope jag hade sådär allmänt svårt att andas och att hålla mig borta från allt pustandet hehehe...

v: I guess, idag känner jag mig dock fräshare än på länge.

11:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home