torsdag, juli 06, 2006

Good fuel promise

När vi tog ett stopp från morgontrafiken, för att fylla tanken på HP-fuel, så såg jag ett av de märkligaste bensinreklampåhitten jag sett någonsin. Deras kampanj bygger på att de är så stolta över renheten i sin bensin att de erbjuder ett test för att se hur fin och äkta den är. Jag menar ehhh är det ovanligt med bensin som inte är utspädd med vatten eller?

Bara punchlinen går ju till historien; ”Good fuel promise”. My god, jag får vibbar till reklamens första tidsera där alla ”lovade” att deras produkt var den bästa.

De är ju lite efter, och lite crazy de här indierna...

1 Comments:

Blogger Östermalmsräven said...

ja ibland känns det som att de inte gör många rätt. men, som de säger, allt som säljer är bra och de kan nog den indiska marknaden bättre än vad jag kan tänka mig.

5:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home