tisdag, juli 18, 2006

Networking

Jag måste säga att Leela SPA är sjukt bra för networking då alla som går där antingen är utlänningar eller snorrika. Jag säger ju såklart inte att networking bara hör de snorrika till men på något sätt så är människor högt uppsatta i bolag på något sätt alltid mer nyfikna på andra människor (i samma position) och faktiskt mycket mer öppna än gemene man (jag tror att det är den ständige lille säljaren som bor i dem).

Hur som helst så sprang jag på två amerikanare i helgen som drog med mig på HSBC-fest (bank-partaj) och igår sprang jag på två indier som var uppvuxna på Canariaöarna som jag kunde prata lite spanska med.

It’s the shit!

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Bankers know how to party...

1:28 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: yes they do!

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home