måndag, juni 05, 2006

Helgen

Vi hann med både häng i Library bar och en ordentlig svängom på Athina innan det var dags för R att tacka för sig och flyga tillbaks till Delhi. Fredagspartajet var riktigt roligt och det var länge sedan jag riktigt körde loss sådär á la Stureplan med en autentico-svenne. Hur som helst så kan vi ju summera helgen med att lika barn leka bäst och att det inte vore helt fel om han nu slutligen kunde bestämma sig för att flytta ner hit till Bangalore.

Om nu allt ändå skiter sig och R istället får för sig att flytta tillbaka till kalla Sverige om en månad eller två så kan jag ju alltid trösta mig med att svenska exportrådet öppnar upp i Bangalore den här veckan, ska ta och fråga den där exportråds-Bengt om det inte blir någon öppningsfest. Där måste det ju finnas fler av min sort hehehe.

Man kan ju inte öppna utan fest väl? Det vore ju som att svära i kyrkan.

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Klart de inte kan öppna utan fest. Vi letar väl alla anledningar att skoja till det. Eller är det bara jag?

5:21 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Nej det vore skandalöst! Skitsamma om det bara kommer gamla gubbar i tredelade kostymer. A party is still a party :-)

12:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home