fredag, juni 09, 2006

Grundlägga

Wohoo det är fredag igen och den här helgen har jag verkligen planerat för att lägga grunden till min solbränna. Jag har schemalagt åtminstone två-tre timmar vid poolen och kommer att siktas kring Leela i solbrillor och badshorts hehehe.

Lite av helgen kommer att gå åt till planering av måndagen, då det kommer att hända lite nya grejer här på kontoret. Fyra nya personer börjar, två projektledare och två utvecklare och det mest intressanta är att jag ska försöka göra de två nya projektledarna till ”single point of communication” mot Sverige, det vill säga all kommunikation ska gå genom dem istället för genom diverse team leaders/produktionsledarvarianter som inte alltid är så lyckade i alla situationer.

Jag ska hinna med lite fest också och så ska jag gå och tumma på lite mer tyger hos min skräddare… Det rycker lite i skjort och kostymnerven.

TGIF

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill också ha en pool i närheten. Närmaste är Fyrishov, typ. De borde skämma bort studenterna lite här i Uppsala...

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home