onsdag, juni 07, 2006

Fresh

Igår var jag och hämtade upp en ny linnekostym hos min skräddare. Den var lite försenad då de sytt den lite för tajt första gången (ja det berodde nog på att jag tjatade så mycket på den förra kostymen) och det tog ju tyvärr en extra dag att korrigera.

Hur som helst så kändes den jäkligt bra, den sitter så bra en kostym kan sitta och det ljusa linnétyget med stripesen känns jäkligt fresh! Jag var tvungen att gå ut ”och fira” min nya erövring så jag släntrade in en sväng på Leela med min assistent och snaskade några förrätter och en Kingfisher.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Well, well, well.. Han snyggar till sig. Mycket väl godkänt.

10:39 fm  
Anonymous Anonym said...

MYCKET fräscht med ljusa kostymer så här på sommaren!

1:47 em  
Blogger ettett2 said...

Nice! Nu är det bara vit "limmo", "guldfiskskor" och hatt med fjäder som saknas för att nå den fullständiga Bangra-pimp-looken. Looking good! =) Kingfisher funkar för övrigt i alla lägen.

9:07 fm  
Blogger L said...

Stiligt! Ser jättefräscht ut med linne.

11:44 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v, sandra & louise: Ja visst känns det nice sommar på något sätt och eftersom sommaren är ganska lång i det här landet så blir det mycket linne då det är svalt...

ettett2: En hatt och lite fjädrar borde göra susen, limmo däremot kan bli lite svårt i det här landet. Har man tur kanske man kan komma över en extended suzuki swift.

5:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home