tisdag, juni 13, 2006

Grädde på moset

Jag har haft det ganska hektiskt de senaste dagarna med mina två nya projektledare plus de två nya utvecklarna som började i måndags. De kräver ganska mycket uppmärksamhet i form av vägledning och introduktioner i diverse kunskaper och processer med mera så det har varit presentation på workshop på genomgång länge länge nu…

När jag äntligen trodde att de var igång och att jag hade några minuter över till bloggning och surfning kring orkanen Alberto (fint namn) så fick jag, som grädde på moset, reda på att de ska ändra två siffror i telefonnumret till vårt distrikt i Bangalore.

Ändra telefonnummer!? Fatta alla våra visitkort, alla våra brev med adress på och allt möjligt konstigt brevpapper och annat mumbojumbo som måste bytas ut bara för det!

Oj vad trött jag blev, ska nog gå härifrån nu.