måndag, juni 12, 2006

Blue Bar

I lördags blev jag bjuden på fin-galej med stylisten ute på ”Taj west end”. Det var modevisning med en designer som hette något i stil med Aruln metalajabosebla. Tydligen är han väldigt känd i Indien och det var mycket celebra gäster som kollade catwalk och efterfestade på ett soligt ”blue bar”. Det där med celebra gäster är ju lite svårt för mig just nu, man kan säga att jag inte riktigt hänger med i svängen kring vem som är vem.

Hur som helst så hade vi väldigt roligt och efter några drinkar så drog jag på mig öknamnet ”fotballplayer” efter det att en äldre dam drog mig i armen och sa ”Hello handsome, you dress like a fotball player”

Jag tror det var brillorna

7 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Men, men...inte ett ord om fotbolls-VM??

1:14 em  
Anonymous Anonym said...

du såg inte alls ut somjag trodde :(

7:37 em  
Blogger Widde said...

Det var helt klart brillorna.

9:09 em  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Alltså jag är inte så lagd åt det hållet, jag kanske tjuvtittar lite nu till nästa match men då min plan var att kolla med B och han nu ska åka till Tyskland för att kolla (overkill) så tror jg att det blir en halvljummen tillställning (läs: om något annat händer, typ vad som helst så väljer jag nog det före matchen.)

Anonymous: Jahapp så är det ibland.

Elin: Japp absolut, eventuellt så var det hockey frillan.

6:02 fm  
Blogger Widde said...

Jag skulle snarare tippa på att du spelade vattenpolo.

9:49 fm  
Blogger varanen said...

jag tror det var den sköna frippen...

12:17 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

elin: Hmm jo alla uppfattar vi nog världen lite olika...

varanen: jag tror allvarligt talat att det var kombinationen hockey frippa, brillorna och att det allmänt är fotbolls-VM. Men å andra sidan så kan vi ju dissekera den här frågan huuuur länge som helst egentligen :-D

6:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home