fredag, juni 16, 2006

89 minuter och skjortvikning

Okej man, det är fredag igen och vare sig jag vill eller inte så är det fotbollsbloggar överallt nu och alla avhandlar Sveriges mål mot Paraguay i 89:e minuten. Kalsong-Freddie did it, wohoo, skönt att Sverige inte dog redan andra matchen men attans vad svårt det ändå är för de blågula och vad långt in i själen det förlösande målet satt. Jag menar 89:e minuten!

Well well i helgen ska jag börja packa min kappsäck inför midsommar och resan hem till Sverige och jag suktar verkligen efter skön semester, M och ompyssling just nu. Helgen kommer förutom vikning av skjortor i resväskor att gå åt till lite presentshopping och en workshopförberedelse (jag åker ner och träffar vår ev. första Indiska kund i Mangalore på måndag) så drink och svir pausar jag med just nu.

Shit vad tråkigt det lät…

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Mangalore?

Ha en trevlig semester och midsommar i Sverige. Jag aker imorgon. Tjohoo!!

11:21 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blanca: Japp staden heter Mangalore och ligger vid kusten väster om Bangalore (Ja jag håller med om att namnet är förvånänsvärt likt Bangalore men det finns säkert en historia bakom hehehe).

Trevlig semester på dig med, hoppas vi får sol och fint väder!

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home