onsdag, april 12, 2006

Lägeheten

Jag blev ordentligt positivt överraskad när jag klev in i det som kommer vara mitt hem framöver, lägenheten som i folkmun benämndes som "trean" visade sig vara en fyra på över hundra kvadratmeter med fem balkonger.

Jag har ett stort master bedroom med dubbelsäng, dubbla dubbelgarderober, skrivbord, sminkbord (hmm ja det ser ut som det med hyllor och helkroppsspegel), badrum med stor dusch och egen balkong.

Jäkligt fräsht är det också med vitt marmorglv och mörka träslag.

Tydligen så har vi ett gym i huset också och städerskan som kommer varje morgon tvättar och stryker åt en.

I'm in heaven.

3 Comments:

Blogger L said...

Oj, det lät ju väldigt bra! Och städerska också, lyx!

11:32 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Louise: Hmm jo det låter ju väldigt lyxigt, men det är ganska vanligt här nere. Arbetskraft är blligare än vad man kan tro...

6:39 fm  
Blogger Thérèse said...

Vi har också gym och swimmingpool i mitt hus men någon städerska har jag tyvärr inte sett till här.
Låter skönt.

1:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home