måndag, april 10, 2006

Dagen D

Jag har strukit skjortan, fått på mig kostymen och beställt taxi. Eftersom flyget inte går förrän 17:15 och jag senast ska checka in en timme innan så sitter jag och lurkar mest. Jag har chattat lite, ätit lunch på "Golden hits" och pussat på min bedårande M som jag hoppas kommer ner till Bangalore snart, läst nya ELLE, packat ihop det sista och hmm ja inte så mycket mer.

Fredagens avslutningsfest blev lyckad, alla som skulle komma kom förutom K som jag inte riktigt förstått var han tog vägen än… Jag hade lämnat in min svenska mobil hos gamla bolaget så jag var mer eller mindre handikappad om någon ville/vill mig något.

Lördagen och söndagen blev lite av en blandning av att packa alla grejer, käka indiskt med M och kvalitetshänga lite sådär innan det var dags.

Well, nu gäller det. Idag bär det av till Bangalore.

I’ll keep you posted.

3 Comments:

Blogger Supernova said...

Har'e nice i India! Njut av livet och arbeta inte ihjäl dig. Hoppas på bangaloreinspirerade blogginlägg.

2:54 em  
Blogger odenplan.nu said...

Lycka till med det här nu och ta hand om skrinet. Dom äter mysko grejer där nere...och eldar plastpåsar i parti och minut av någon jävla anledning. Hur som helst: Bon Voyage!

/M

3:57 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Tack, ni är snälla.

8:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home